2 ene 2008

Cap d'any!


El cap d'any va anar molt bé. Aquest noiet de la foto és l'amore, en Quim que em va invitar a fer unes copetes a casa d'un colega, m'ho vaig passar way. Acte seguit ens vam anar a una festa que van fer el club, pensava que em rallaria però al final amb la turca que vaig pillar amb l'Alba i la Maria, va sortir bastan bé,jeje que per cert, Maria vas triumfa amb els meus amics, tothom em preguntava per tu! que sapigues que en el aigua tens molts pretendents, almenys a qui a Badalona.jeje.

Bueno noies us recordu la cançó perquè no se us oblidi:
Bebe lo tuto
Bebe lo tuto
Bebe lo tuto
No se la bebido tuto
No l'afecto male
L'agua fa male
La sangria fa cantare
Bebe lo tuto
Bebe lo tuto
Bebe lo tuto

Se la bebido tuto

No l'afecto male

L'agua fa male

La sangria fa cantare!

jejej vaia turca que vam pillar amb això...

No hay comentarios: